EN BÜYÜK GÜÇ KAYNAĞIMIZ VATANDAŞLARIMIZIN BİZE OLAN GÜVENİ
Seçildiğimizden bu güne her zaman vatandaşlarımız ile samimiyetimizi hiç azaltmadık diyen Başkan
Cengiz “ İvrindi’de gerçekleştireceğimiz ciddi projelerimiz var. Bu projelerimizi çay sohbetleri
esnasında halkımıza aktarıyoruz. Tabi ilçemizin çehresini değiştirecek projelerimiz de mevcut. Her
projemizin baş mimarı bize olan desteklerini bir an olsun azaltmayan kıymetli İvrindi halkıdır. Özellikle
ilçemizin kanayan yarası olan altyapı ve kanalizasyon şebeke hattı yenilemesine başladık. İlçe
merkezimizin 2 yıl boyunca şantiye alanına döneceğini, her yeri kazacağımızı ve bu süreçte
halkımızdan sağduyulu ve sabırlı olmalarını istedik. Onlar da sağolsunlar “ Yeter ki su kesintisi
sıkıntısından bizi kurtar biz beklemeye razıyız” dediler. Bu tür çalışmaları halka aktardığımızda, halk ile
sürekli diyalog kurarak talep ve önerileri dinlediğinizde güzel işler yapıyorsunuz. Bizler bunu şiar
edindik. Başkan yardımcımız, Belediye Birim müdürlerimiz hepimiz çalışmaların yapıldığı alanları
yerinde incelemeyi ihmal etmiyoruz. Görüyor, inceliyor ve bölge halkını bilgilendiriyoruz. Bunu da
mahalle ziyaretleri ile gerçekleştiriyoruz.
HER HAFTA CUMA NAMAZINI FARKLI MAHALLEDE İDRAK EDİYORUZ
Her mahallemize dokunuyor, vatandaşlarımız ile buluşuyoruz diyen Başkan Cengiz “ Her hafta fırsat
bulduğumuzda mahalle gezileri gerçekleştiriyoruz. Bugün de KüçükIlıca mahallemizdeyiz.
Vatandaşlarımızın düğün ve sünnet cemiyetlerine katılmayı ihmal etmiyoruz. Özellikle Cuma günlerini
her hafta başka camilerde idrak ederek vatandaşlarımızla görüşme fırsatı yakalıyoruz. Halkımızın
nabzını, memnuniyetlerini ve taleplerini dinleme imkanına sahip oluyoruz. Bu bizler için çok verimli
oluyor. Hem vatandaşlarımız memnun kalıyor, hem de bizler olumlu veya olumsuz olan her konuyu
yerinde görme ve duyma imkanına erişmiş oluyoruz. Seçildiğimizden bu yana çok verimli hizmet
süreci geçirdik. İnşallah durmadan, yılmadan hizmet etmeyi sürdüreceğiz. Sonunda kazanan İvrindi
olacak” dedi