|
Tweet |
Karesi Belediye Başkanı Dinçer Orkan’ın hayali olan ve ilçeye kazandırmak istediği Atatürk Anı Evi başladığından itibaren 4 ayda tamamlanacaktı ancak aradan 13 ay geçti çalışma tamamlanamadı. Kuvayi Milliye Mahallesine yapılan inşaatın temel atma töreninde Başkan Orkan Geçen sene Ağustos ayında “İzlerinde desteği ile Atatürk Evimizin temelini atıyoruz. Bunu da 4-5 ay içerisinde tamamlayacağız” demişti bunun ardından ise “2021 yılına girdiğimiz günlerden itibaren de peyzajı ve bahçe düzenlemesiyle ilgili çalışmalarımız olacak. Böylelikle hedefimiz olan 23 Nisan’a yetiştirmek istiyoruz” açıklaması yaptı. Şu an için belediyeden Atatürk Evi’nin ne zaman açılacağı ile ilgili halen net bir bilgi yok.
Eğitim-Öğretim dönemi açılmışken bu eserin bir an evvel öğrencilerin hizmetine sunulmalı gerekiyor.
Kamuoyu adına biz soralım.
Zamanında tamamlanamayan inşaatın gecikmesinin sebebi ne? İnşaat ne zaman bitecek ve ne zaman hizmete girecek? Atatürk Evi’nin dere yatağı yanına yapılması uygun mu?